Jubileum

2019 stond in het teken van ons jubileum.

Daar kijken wij met veel plezier op terug. Wij gingen achter het bureau weg, de wijken in en bezochten heel Salland. Er was aandacht voor de toekomstige huurder (kinderen) en voor de trouwste huurders, maar vooral voor ieder mens.

Een goed gesprek kan immers veel opleveren. Wij gebruiken de opgehaalde verhalen en informatie ook de komende tijd, om zaken aan te kaarten, op te pakken en uit te diepen.

Nog even terugkijken?

Op onze facebook-tijdlijn en deze pagina kunt u er alles over teruglezen.

2019 was voor ons een bijzonder jaar: HVS bestaat 25 jaar. Dat vieren we!

We komen naar u toe met onze koffietour. En de ALV houden we in Den Nul. Speciaal voor onze trouwste leden organiseren we aan het eind van de zomer een exclusief concert. In december sluiten we af met een feestavond voor al onze leden. En… we geven een maand gratis huur weg! Lees hieronder meer en haak aan want we doen het graag voor en samen met u.

Laten we er een prachtig jaar van maken!

Exclusief concert!

Speciaal voor leden die 24 of 25 jaar lid zijn, oud-medewerkers en oud-bestuursleden organiseert HVS een exclusief concert.

Op vrijdagavond 13 sept verzorgt vrouwenkoor Eigen Wiese een gezellig privé-concert. Om 19 uur starten we bij Zaal Zwakenberg in Raalte. Het lijkt ons leuk om bij te praten met oude bekenden en samen het feest te vieren. Bent u al 25 jaar lid of was u actief voor HVS en heeft u geen uitnodiging ontvangen? Laat het ons dan weten via: info@huurdersverenigingsalland.nl
De sluitingsdatum staat op 1 september.

Kleur jouw mooiste kleurplaat en WIN!

Creëer jouw mooiste kleurplaat en lever ‘m in bij HVS. Graag voor 1 nov.
Per leeftijdsgroep (0-4 jaar, 5-8 en 9-12) kiezen we met de jury de winnaars uit. We hebben
fantastisch leuke kaartjes voor een
voorstelling in het Hoftheater, in Raalte.
Verras ons en win! Download hem hier >

Heeft u deze al ontvangen?

Mail ons op info@ huurdersverenigingsalland.nl

Uitnodiging

Onze koffietour ziet er als volgt uit:

U treft ons in de dorpen tussen 10:00 en 13:00 uur. Mogen we voor u ook een kopje inschenken?

Het jubileum vieren
we met elkaar

250 trouwste leden

Huurdersvereniging Salland telt op dit moment ongeveer 1.700 leden. Een prachtig aantal waar we erg trots op zijn. Extra blij zijn we met de leden die in het jaar van de oprichting lid geworden zijn en dat al die tijd zijn gebleven. Maar liefst 250 huurders zijn lid zolang we bestaan; 25 jaar. Deze groep zetten we extra in het zonnetje. Net als de voormalige bestuursleden, die zich vrijwillig, vaak langdurig, hebben ingezet voor de huurdersbelangen. Op 13 september organiseren we speciaal voor hen een privé-concert van het Raalter vrouwenkoor Eigen Wiese, in Zaal Zwakenberg. Binnenkort ontvangen de genodigden een mooie uitnodiging.

Feestavond in december

Op woensdag 4 december sluiten we het jubileumjaar af met een feestavond. Noteer deze datum alvast in uw agenda. Over de locatie en invulling ervan informeren we u in de tweede editie van dit Fuifnummer, die in de loop van het najaar zal verschijnen.

Win een maand huur!

In het najaar zal in de tweede editie van dit Fuifnummer een puzzel geplaatst worden, met als thema de geschiedenis van Huurdersvereniging Salland. Onder de inzenders van de goede oplossing van de puzzel verloten we een mooie prijs: een geldbedrag ter hoogte van de huurprijs van een maand van de woning van de winnaar. Bovendien krijgen de eerste honderd inzenders van de goede oplossing een leuke attentie in de vorm van een vogelhuisje.

Foto oproep!

Heeft u nog foto’s van de afgelopen 25 jaar? Wij ontvangen ze graag! Bijvoorbeeld uit de tijd van de oprichting in 1994? Of van de viering van het 10- jarig bestaan in 2004? Of van de huuractie in 2014? Of van ander leuk moment?

Alle foto’s zijn welkom dan brengen wij de afgelopen 25 jaar in beeld. In december organise- ren we een feestavond waarbij u het resultaat kunt zien.

Hoe kan HVS nog meer voor u doen?

Huurdersvereniging Salland is er voor u en voor uw belangen als huurder.
We willen daarom graag weten welke onderwerpen er bij u leven. Informeer ons over:

• wat u belangrijk vindt om prettig te wonen zodat wij daar aandacht voor kunnen vragen om de situatie zo te houden of door hiervoor ook in andere wijken aandacht te vragen.
  • als u niet meer zo fijn woont in uw huis of in de buurt.

Wat verandert er waardoor het wonen niet meer zo plezierig is?

Regelmatig hebben wij ontact met SallandWonen en de gemeenten Raalte en Olst-Wijhe. Bijvoorbeeld over betaalbaar wonen, de levering van groene energie en over het leefbaar houden van wijken. Uw informatie is belangrijk voor ons! Wij kunnen uw informatie meenemen in het gesprek met verhuurders en gemeenten. Zo kunnen wij zoveel mogelijk invloed uitoefenen voor u en voor uw wijk.

Wij gaan voor de beste samenwerking met u!