In het kader van de viering van het 25-jarig bestaan trekt Huurdersvereniging Salland met een ‘koffiebus’ door de regio. Onder het genot van een lekker kopje koffie van Op de Bonnefooi kunnen huurders aan het bestuur van HVS laten weten wat zij belangrijk vinden. Verschillende huurders hebben van deze mogelijkheid gebruik gemaakt. Zij brachten meerdere onderwerpen in die HVS bij SallandWonen en de gemeenten aan de orde zal gaan stellen. De twee tot nu toe meest genoemde onderwerpen zijn overlast, in allerlei vormen, en verschillen in huurprijs voor dezelfde woningen. Tijdens de tour is ook aan de kleintjes gedacht. Clown Knapie vermaakt ze terwijl de ouders met HVS in gesprek kunnen.

Na de zomervakantie is HVS nog op twee locaties in Raalte aan te spreken. Nadere informatie hierover volgt. Hieronder ziet u een foto impressie van de koffietour tot dusver, met beelden uit Olst, Wijhe, Heino en Luttenberg.