Huurdersvereniging Salland heeft onder haar leden het 2e fuifnummer van dit jubileumjaar verspreid. Deze speciale editie van de eigen nieuwsbrief bevat allerlei informatie over de activiteiten in het kader van het 25-jarig bestaan in de laatste twee maanden van 2019.

Laatste stops koffietour

Tijdens de afgelopen maanden is HVS met een retro VW-busje de regio ingetrokken om onder het genot van een lekker kopje koffie bij huurders op te halen wat er zoal onder hen leeft. Dit heeft veel informatie opgeleverd waar het bestuur mee aan de slag gaat. Afgelopen dinsdag was de een na laatste stop in Raalte Noord. Zaterdag 2 november staan we tijdens onze laatste stop van 10 uur tot 13 uur op de Grote Markt in Raalte.

En verder …..

De leden van HVS maken kans op een maand huur als ze de goede oplossing insturen van de puzzel die in het 2e fuifnummer staat. Uit de inzenders van de goede oplossing wordt de winnaar onder het toeziend oog van een notaris geloot. De eerste 100 goede inzenders krijgen een aardige attentie in de vorm van een HVS- vogelhuisje. Kinderen maken kans op kaartjes voor een leuke voorstelling in het Hoftheater door voor 15 november mee te doen aan de kleurwedstrijd.  Tot slot kunnen leden zich aanmelden voor de afsluiting van het jubileumjaar in het Hoftheater op woensdag 4 december. Cabarettrio Höllenboer speelt om 20 uur voor HVS hun programma ‘Lik mie nie’. Opgave kan tot 25 november.

Ledenvergadering

In het 2e fuifnummer staat ook een uitnodiging voor de najaarsledenvergadering op 20 november. Het bestuur kijkt dan vooruit naar het komend jaar. Dit gebeurt aan de hand van het werkplan en de begroting voor 2020. Na de pauze zal SallandWonen uitleg geven over de (soms grote) verschillen in huurprijzen van dezelfde of vergelijkbare woningen.

De stukken voor de vergadering zijn op deze website te downloaden.

Het 2e fuifnummer kunt u hier downloaden: HVS-2e Fuifnummer.