Kleurwedstrijd voor gave kaartjes van voorstellingen in het Hoftheater!

Huurdersvereniging Salland (HVS) tourt door de regio met hun koffiebus. Doel? Horen hoe ze de leefomgeving van Salland kunnen verbeteren. Om de kinderen ook te betrekken organiseren zij een kleurplaten-wedstrijd. Hans Baelemans, voorzitter van HVS: “Het plan was om vogelhuisjes op de Boerendag van Stöppelhaene met kinderen te beschilderen, maar omdat dat niet door gaat, organiseren we de kleurwedstrijd. We hebben ontzettend leuke prijzen want we geven kaartjes voor mooie kinder-voorstellingen weg, die plaats vinden in het Raalter Hoftheater!”

Kind-vriendelijk Salland

De huurdersvereniging maakt zich sterk voor álle huurders in Salland. “Wij behartigen hun belangen. Dus ook die van de kinderen. Zij hebben ook recht op een prettig leven en daar helpen we graag bij. Met de kleurplaat kunnen kinderen kaartjes winnen voor een leuke voorstelling. De kleurplaat staat na de zomer in ons 2e Fuifnummer, maar mensen kunnen ‘m nu al downloaden vanaf onze website of ophalen bij SallandWonen,” legt Baelemans uit. “Er zijn leuke prijzen te winnen. We hebben drie leeftijdscategorieën gemaakt, van 0 tot 4, van 5 tot 8 en van 9 tot 12 jaar. Per categorie kiezen we samen met Marijke Kool, directeur van SallandWonen en de marketingdame van het Hoftheater de winnaars. Inleveren kan tot 1 november. Ik hoop dat de kinderen zich uitleven!”

Maand gratis huur winnen

HVS zit regelmatig aan tafel bij SallandWonen en de gemeenten Raalte en Olst-Wijhe. Ze maakt zich hard voor de wensen die er leven onder de huurders. De kleur-wedstrijd is een onderdeel van de activiteiten die HVS uitvoert voor hun 25 jarig bestaan. “Voor leden die het langst lid zijn organiseren we een exclusief concert op 13 september. Tot 1 september kunnen mensen die 25 jaar lid zijn, zich aanmelden. En voor alle leden van HVS hebben we eind van het jaar ook nog een prachtige kans in petto… We geven namelijk een maand huur weg!”

Kleurplaat downloaden? Kijk dan op https://huurdersverenigingsalland.nl/jubileum/