Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 26 juni heeft vertrekkend voorzitter Rinus van Houte een nieuw logo voor Huurdersvereniging Salland gepresenteerd. Barbara Jansen, van communicatiebureau Guts uit Raalte en ontwerper van het logo, lichtte het ontwerp na de onthulling toe. Het logo is rond (zacht) van binnen en hoekig (hard) van buiten. Met dit logo wordt gesymboliseerd dat huurders en woningzoekenden (de achterban) zich thuis kunnen voelen bij de huurdersvereniging en dat externe gesprekspartners (verhuurders en gemeenten) in de huurdersvereniging een stevige opponent zullen treffen.

De presentatie van het nieuwe logo vormt de aftrap van een intensieve inzet op het werven van nieuwe leden, dat in de periode na de zomer zal worden opgepakt. In de komende tijd zullen alle uitingen van Huurdersvereniging Salland al van de nieuwe huisstijl worden voorzien. Ook het kantoor aan de Domineeskamp krijgt een nieuw uiterlijk.