Het bestuur van Huurdersvereniging Salland nodigt haar leden uit voor een Algemene Ledenvergadering op dinsdag 28 november om 19:30 uur (inloop vanaf 19 uur) in Het Annahuis, De Plas 8 in Raalte.

Afscheid en welkom

Deze ledenvergadering staat in het teken van de vernieuwing van het bestuur. Voorzitter Ina Duursema en penningmeester Ria Blankenvoort hebben besloten na respectievelijk vijf en acht jaar te stoppen als bestuurslid bij Huurdersvereniging Salland. Zij maken plaats voor een geheel nieuw bestuur.

Voorstellen

Als beoogd voorzitter draagt het bestuur John van Uuden uit Heino voor. Een nieuwe secretaris is nog niet gevonden. Daarom neemt John vooralsnog ook de secretarisfunctie waar. Naast John worden Armand Hoffman, Edwin Zand Scholten, beide als bestuurslid belangenbehartiging, en Ria Schottman, als bestuurslid relatiebeheer, voorgedragen. Zij wonen alledrie in Raalte. Edwin wordt daarnaast ook penningmeester.

Na de bestuurswisseling bespreekt het nieuwe bestuur aan de hand van het werkplan en de begroting voor 2024 de plannen voor het nieuwe jaar met u. U wordt gevraagd hiermee in te stemmen.

Afscheid

Na de pauze is er de mogelijkheid afscheid te nemen van voorzitter Ina Duursema en penningmeester Ria Blankenvoort. Dit gebeurt in een informele sfeer en onder het genot van een drankje en een hapje.

Zie ook:
Werkplan en Begroting 2024